domingo, 2 de marzo de 2008

RECORDANT........


Ja fa uns dies que estic fent una col·lecció de llibres que surt a la Vanguardia, són uns llibres del National geographic, on surten tots els monuments del món que són Patrimoni de la Humanitat.
Aquest
a setmana han publicat el d'Asia IV on surten els països... Corea del nord, Corea del sud, Japó, Tailàndia,Laos,Cambotja i el Vietnam.

A la portada hi ha una magnifica foto de la ciutat històrica de Ayutthaya, impressionant!! quines ganes em venien de tornar aquest fantàstic país....mmm ja m' estava pensant quan poder hi tornar i quan em costaria el bitllet... llàstima que tinc masses coses entre mans.. els dies haurien de tenir unes 36hores en comptes de 24, la veritat el dia se’m fa curt; També hi ha fotos del famosos temples d' Angkor, El fundador del regne Jemer va ser Jayavarman II el 802 aquest rei i deu d' Angkor era considerat pels seus súbdits, intermediari entre el cel i la terra. Precioses històries......
I no podia faltar Laos.. uns dels millors països que he estat...

Us penjo algunes fotos de quan hi vaig anar per fer vos una idea del llibre d' aquesta setmana, i un vídeo que quan estic nostàlgica m' agrada escoltar...



Musus and kiskis..

bon dia i bon sol!!

No hay comentarios: