lunes, 3 de marzo de 2008

PRIMAVERA


Aquesta paraula ens pot fer pensar en multitud de coses, com ara primavera l' estació que aviat entrarem, o primavera el quadre d' en Botticelli, o primavera sound,08 macro concert de música electrònica que fan a Barcelona proper maig, o primavera la propera fira que fan a la coruña "feira norte do regalo-08", o el premi primavera amb novel·les... en fi moltes ideeeeessss.....

Però amb aquest títol em refereixo a la primavera que ara entrarem, serà el 20 de març a les 23.59 i durarà 93 dies15h i 45 minuts.

La primavera em desperta, em dona llum i energia per poder continuar el passeig de cada dia, colors i olors canvien i donen pas a una etapa de l' any on les ganes poden més que tot i una petita empenta que fa brillar els color dels meus ulls i aquests observen una panoràmica molt més àmplia de les coses gràcies al diafragma obert on deixa passar la llummmmmmm..

Us deixo una foto que fa primavera.. si tingués un macro seria molt més bonica..

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Com canvien les coses! Fa una setmana que semblava que teníem la primavera a tocar, i en canvi aquesta setmana he vist tota la cruesa de l'hivern. Ara per mi, el verd de la primavera queda molt lluny, tapat pel blanc de la neu. Ja estàvem pensant en el futur,quan de sobte la realitat ens ha fet tocar de peus a terra: "Nois, que encara sou a l'hivern!!!".
Tots tendim a voler, a desitjar el que no tenim: Volem la primavera quan estem a l'hivern, i l'hivern quan som a la tardor.. Els solters desitgen parella; els casats volen llibertat. Volem, que la persona que ens agradaria que estigués al nostre costat ho estigui tan si com no. A crear-nos una necessitat materialista que era inexistent temps enrera, i que a partir de llavors es fa imprescindible (perquè coi tinc tantes i tantes coses materials????).
Som egoïstes, i només pensem en nosaltres; i jo, el primer: No vull perdre la meva llibertat però tampoc vull renunciar als plaers associats a la pèrdua de llibertat. Això sí,només vull els plaers....i la cago.
Volem viure la vida amb llibertat, i enyorem estar un diumenge a casa mirant una peli amb algú estimat al nostre costat..
Som així per natura??? Inconformistes? Supervivents? Idiotes? Perquè som així?.... Actuar d'aquesta manera fa que m'equivoqui molt, ja ho saps.
En comptes de viure l'avui, el present, ens capfiquem en el futur fins el punt que no ens deixa viure el present.
Elena, hem de viure i disfrutar del que tenim aprop i ara; sempre t'he sentit dir que disfrutar de la vida vol dir disfrutar de les petites coses, dels petits plaers. És hora de posar-ho en pràctica, perquè les coses bones solen passar poc i només una vegada, i hem d'estar disfrutant del present per adonar-nos de quines son aquestes coses bones. Perquè si no, passa que t'adones tard i llavors el tren ja ha passat.

Elena dijo...

Com ja saps noiet, l'eleneta disfruta cada dia al màxim dels plaers que se li concedeixen. O "es que no se nota con esos cambios de humor" jejejejee... que ya nos conocemos..... smuaksssss

Avui fa un sol espectacular a Porqueres...mmm au va eIIIIIII noiet,, jejeje. que la setmana vinent ja tindrem els esparrecs a punt de caramel per anar a buscar-los. Lo de la setmana passada va ser un aperitiu, aquesta vinent farem la marató.

aiiiiiii va nens i nenes meves que us convidare a sopar a caseta i el fuguenyoooooo i amb tots els meus dots culinaris us fare una truita d' esparrecs que us ens llepareuuuu els ditsssssss. jejejeje

Musus

Anónimo dijo...

buf!!!! no em diguis lo de la truita d'espàrrecs perquè ja vaig marxar diumenge somiant amb ella!!! quan torni la setmana vinent és de les primeres coses que hem de fer; podem fer una excursió per recollir-ne (si no has estat al castell de sant miquel, ara és el moment) i després una menjadeta. El plat rei de la temporada son els calçots però...que s'apartin davant una bona truita d'espàrrecs!!!! ummmmmm