jueves, 17 de diciembre de 2009

HI HA COSES QUE UN MAI SAP.......


.......Com què darrera la curva no hi ha mai el què esperes....
-Que la llei de Murphy sempre es compleix a la millor hora....
.....Obres la porta i es tanca la finestra i volteges pel jardí...
-Pensaments que van i venen, il.lusions emboirades i després de la tempesta, cristalí com l'aigua de riu...

....M'AGRADA... M'AGRADA...

M'agrada allò que em fa feliç....

-Un peto de bona nit.
-Una trucada inesperada
-Una tempesta a mitja tarda amb ventarulla.
-Els mojitos a la terrassa de casa meva... amb companyia de les meves... nenes....
-Anar al cinema a l'hora de les quimetes.
-Un puret de quan en quan.
-Escoltar la pluja com cau, un riu com sona, i les onades del mar com trenquen.
-Tenir plans per la tarda.
-Una copa de vi davant del foc.
-Poder riure quan tot va malament.
-Plorar quan cal...
-I la vostra companyia.. quan la necessito...

Mil gràcies.

No hay comentarios: