viernes, 18 de diciembre de 2009

COSES INESPERADES......

Només dir-te que m'encanta que a les tres del matí, m'il.lusiona i em sorpren trobar un missatge d' aquesta magnitud, transparència i sinceritat.....
Uf no tinc paraules per respondre.... però si vull que tu tinguis molt clar!! Que per part meva tens el mateix suport i també tinguis clar que em tens per qualsevol cosa......

no tinc paraules per expressar l'alegria que tinc ara mateix ... després d' haver vist el teu missatge...

Et puc prometre q avui necessitava ... sortir... amb els meus, hi faltaves tu. Beure una copa com hem fet i ballar sobre el podiu de Mon Apart... M'he desafogat i he deixat tota la " merda que portava acumulada..." Mai més ben dit!!

Gràcies AnnaMª i moltes gràcies a tots vosaltres per haver-me fet companyia en una nit tan especial..., CRISPETa.... també moltes gràcies per aquest missatge tan clar i contundent... m'ha encantat i sempre el tindré present.

Només desitjo una cosa ara mateix.. i espero de tot cor... tenir-la aprop molt aviat...


NO DEIXO DE PENSAR AMB LES MIL GRÀCIES A TOTS.. DESDE EL PRIMER MOMENT FINS L'ÚLTIM..

A la vostra disposició..

UN GRAN PETO

1 comentario:

AM dijo...

Reina, recordes aquell dia mentre passejàvem per Sant Gregori i que em recitaves el teu exàmen? Va ser un dia màgic. Recordo que em van venir dos pensaments al cap.
Per una banda pensava que és fantàstic tenir amics que adorin la seva feina, que la visquin amb tanta intensitat. I vaig donar gràcies a la vida perquè els teus pacients reben un tracte humà incomparable, el qual en aquells moments és sempre d´agraïr.

I l´altra cosa és que és curiós que en un lloc físicament tant petitó com és el cor, hi puguin cabre tantes persones. Persones tan grans de cor. Que el sentiment que desperta una cosa tant petitona pugui ser immens. Que, a la vegada, sigui tan fràgil. Que algunes ferides li siguin tan difícils de cicatrizar, que no puguin ser medicades ni operades. I és que el cor és un lloc fantàstic, un lloc màgic, un lloc únic.
En el meu cas, estic agraïda de poder tenir un raconet en el teu i de tenir-hi la companyia d´altra gent tan maca, els altres teus amics i que són tants. En tot cas, dóno gràcies al dia que unes coordenades ens van creuar en els nostres camins.
Petó d bon dia a la meva "Reina Mora".