jueves, 14 de enero de 2010

PAS A PAS..............

TEMPLE DE DEBOD.

Actualment situat a Madrid, temple de l'antiga Egipcia, regal d'Egipte a Espanya.
( S'ha de visitar! és magnífic!)

Una de les últimes fotos que vaig fer a Madrid!




Demà de nou sortirà el sol per l’horitzó, demà serà un dia nou per mi, la nostàlgia encara governa dins meu, sóc sincera i no m’enganyo... nostàlgia dominadora dels meus somnis i encara no sé un perquè....

Que llarga se’m fa aquesta setmana, setmana de somnis que volen per platges perdudes, records emboirats i el teu rostre encara il·luminat, poder aquests no són més que un passat, un ahir... un ahir que no tornarà.

Sort que cada dia algú te la delicadesa de pintar-me un somriure en el seu rostre, un somriure fruit d’una alegria profunda, d’un benestar complet....

Demà serà un altre dia, serà un dia nou.. un dia amb il·lusió per fer coses i per estrenar-les... com cada dia...


3 comentarios:

Elena dijo...

Reina mora! lletra canviada! ara suposo q ja ho veus.. petoooo

Myr dijo...

què maco :)

el temple el varem veure amb la germaneta i l' alex :)
si què és maco sí :)

ànims lokita!

com va el face to face !????

Elena dijo...

Ja us diré... però jo aposto que no!!