miércoles, 6 de enero de 2010

AVUI, DIA DE DESPEDIDA


Demà de nou comencem la rutina, després d' uns dies de festa ben especials....
Per tant avui és un dia de despedida..... em despedeixo de les festes, de l'Andreu, que ha passat aquests dies amb nosaltres, d'una etapa vella i d' un any clausurat.

Merci Andreu per la companyia que ens has donat, per la confiança que ens has ofert, i t' esperem aqui sempre que hi hagi un bon ryanair.. jejeje ens veiem aviat per Madriles..
Em despedeixo d' un any de moltes emocions, on extrec els records bons i totes aquelles hores que he rigut gràcies a mil adecdotes boníssimes...
D' una etapa on he après molt!! on he deixat moltes confidències i sentiments... però amb un bon anàlisi, hi ha molt bon suc!

Només em queda dir ..

"Mi felicidad consiste en que se apreciar lo que tengo y no deseo con exceso lo que no tengo"
L. Tolstoi

7 comentarios:

Myr dijo...

Ai, quins escrits tant macos!

Saps què he decidit jo aquestes festes ??? Que les del any que vé les vull passar a un lloc ben lluny i ben diferent!

Ja pots anar fent guardiola !!! ;)

2010 petons i vagi bé "la tornada"

Elena dijo...

UFFFFFFFFF....

saps què et dic!! que ja començo a fer guardiola!! pq jo et seguiré!!

a partir del juny seré noia lliure!!

ostres....


un petonas krak!!

AM dijo...

avui compraré 3 guardioles d´aquelles amb forma d porquet, oi?
Ai! no us ho havia dit. Jo tmb m´apunto.

Elena dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Myr dijo...

ja tenim les guardioles ??? si no, veniu a BCN ... us duré a un lloc on en tenen de 1000 tamanys diferents!

muas

Elena dijo...

JO la vull molt gran i així hi posaré monedes petitones...

un peto!!

Myr dijo...

Res de monedes petites !!! d' 1 o 2 € si no, no arribem ni a Mallorca !!!!!!! :)