sábado, 17 de enero de 2009

SEMBLO UNA IAIA... JEJEJE...

Estic estudiant a la rea de quironfan.. després d'una hora comptada ja estic cansada... faig un petit descans i tornem'hi.. però aquest cop no puc concentrar-me pensant en una conversa d'aquest vespre amb en Jordi.. ens estem fent vells o ens passen els anys..?? jejeje.. m'ha dit unes paraules que encara em fan venir més esperances.. " això no vol dir que les hagi perdut mai, que no ha passat ", és un gran amic, te 40 anys i les seves paraules m'han fet rumiar.

I jo penso.. que amb el temps aprens que els petons no són contractes, que l'amor és per ingenus,que l'orgull ho mata tot... que quan alguna cosa va malament et fots i que quan comença somrius com una tonteta. I punt. La vida no és tant difícil, és trobar-li el "trinquillo"

Estic contenta.. molt concentrada..


"El agua que fluye nunca se estanca" Be water. ( Mr Lee )



Un petonas

6 comentarios:

ex koala mir dijo...

Fantàstic post!

Ens fem grans i ens passa el temps volant. I què!? Això és la vida, oi? Una broma de mal gust que hem de saber tractar-la i disfrutar-la cada segon.

Exprimir-la al màxim!

CARPE DIEM !!!

Anónimo dijo...

La vida és un aprenentatge i, com a tal, comporta inversió en asseure´s de tant i en tant i fixar les bases d´estudi.
L´amor és un regal. Per tant, accepta´l, obre´l amb il.lusió i deixa que et sorprengui. Si al cap d´una estona no et convenç, ja ho saps, lluita o a obrir-ne un altre (això sí, no cada dia ens porten regals a les mans).

De totes maneres, prefereixo tenir una vida amb amor amb patiment i no una vida sense haver-lo conegut.

Carpe diem. Pura vida.

AM

Elena dijo...

M' ha agradat la broma de mal gust!! jeje.. i ens l'hem d'agafar amb humor.. l'humor.. però q sigui NEGRE I BEN XAMUSCAOOO.. com m' agrada a mi. jejeje..

ah AM, estic agree amb què l'amor s' ha de tastar i saber què comporta tot allò que l¡acompanya... que no pas no saber quin gust te.

aixxxx nenes ens convé unes fiestukys de les nostres..



" lluita" com a lema
" orgullo y prejuicio" com a peli

mejor de lo mejor...


petonas!!

ex koala mir dijo...

Ai Elena, però com escriu la germaneta, eh!

Vida, broma, amor, desamor, patiment, alegría, pena, satisfacció, donar, rebre, sorpresa, decepció, mojitos, fiestukis ...

Voleu dir que el món està preperat pel retorno del trio LA LA LA !!??

Petonàs!

Elena dijo...

El TRIO LA LA LA....

GIRONA FARA PUTRUM PUTRUM!

Nenes avui per primera vegada em puc considerà cafetera... dilluns les 6 del mati em faig un cafe pq no he dormit ni un minut de tota la nit! visca l'insomni.. però aquest cop podré jo sobre ell!! ah això sí he arreglat la meva vida i la dels altres i tot amb tantes hores jejejejeje..

"ai lokita lokita deien alguns"

petooooooooonaruuuuuuu

Anónimo dijo...

Arreglar una vida? Això sí que comporta tota una vida!

Una del trio la la la (i no soc la Masiel)

AM

Elena: si no pots dormir, vine a casa d vacances i t´estresso en un moment i quedes "rendida".