sábado, 10 de enero de 2009

LES PARAULES VOLEN AMB OLOR DE MAR

Tinc la sensació de voler allò que no conec.. jo també et vull petit....

El vaixell de paper marxa, s’escola entre les ones amb la sirena al damunt.

Odio ser tant radical saps? Em desfaig i m’ofego només de passar la brisa de dos dies.

Perquè quan les sirenes canten em deixen adolorida? A tu no et passa? Quan estan lluny sí! Lluny i aprop, les sents cantar però no les pots tocar, que cruel. La meva esta a una distància com aquesta,,,,,,,,,,, és cruel això?
El més dur no és poder canviar la sirena sinó veure com es desfà entra l’escuma d’un salt mortal.
El que realment és més dur o el què fa més mal.. és que tu i jo soms sirenes sense saber ho i assumim una fi entre línies, escoltant un crit final i ens desfem poc a poc sense donar-nos compte i ens tornem líquid com l’element.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Amor,

me n'alegro que hagis obert els ulls, per poder deixar de parlar al patxi! ja era hora.smuakk

Marina

Elena dijo...

I jo encara no mho crec..jejeje però saps q estic la mar de b.. no mho pensava..

va nena uniex-te al grup per anar a Portugal.. riurem..

ah no ets la única que estas contenta.. la Judith farà una festa. jejeje eh q si judith?

petona reina

Anónimo dijo...

Fiesta, fiesta, queremos fiesta, fiesta!!!
Jo també estic contenta.

ex koala mir dijo...

jo estic perduda ... no entenc res ...

Elena dijo...

Perduda????? però si estàs al corrent com tothom...

Tu has de fer el mateix amb grècia! que ja toca, que Girona t'espera amb les portes obertes, més d'una sorpresa t'enduràs...

aixx i sinó de què parlariem..jeje estariem avorridetes..

Anónimo dijo...

I tant k faré una festa, esteu tots convidats!! Es k ja era hora...
Judith

ex koala mir dijo...

Eh eh eh! Ara sí que ho sé, perquè m'ho has explicat aquesta, teva, matinada ... però abans no pillava res de res !!!

Digues a Girona què ja pot començar a tremolar !!!

Petonàs i cuida't!

Elena dijo...

ara quan obro el meu blog no m' agrada trobar aquestes paraules, em sonen a depresiva.. doncs avui aquesta nit posaré alguna fotos ben maca que ens alegri la vissta..

ah i la festa si la farem!! quan vingui la Mir...

fiesta fiesta queremos fiesta!

ex koala mir dijo...

Marcha marcha !!! Fiesta fiesta !!! Rumba rumba !!! Party Party !!!

Ai ai ai, quina por !!!!! QUINES GANES !!!!!!!!