domingo, 9 de enero de 2011



Tot menjant marranades de les bones a les 4.20 de la matinada, aquí a la feina tot segueix tranquilet, excepte de les 23.50 a les 00.45 que hem fet un part, ha nascut l'Abril a les 00.30. Molt maca .. ha pesat 2,940 i ha medit 50.



He remirat el número de l'once que tenia del dia 7 i res d res.. sóc igual de pobre i feliç que sempre...Tot llegint blogs i pàgines interessants estic com pensant tancar aquest blog.. com despedir-me.. i com serà el nou ...







No tinc ganes d fer un breu resum.. keda molt típic i topic..


Tot pensant em ve al cap una frase molt maca que estava posada en un imant que vaig comprar el dia cinc a la tarda acabant les quatre compres d reis... passejava per el pont de pedra de Girona i al parar-me en una d'aquestes paredetes tant xules, alla estava aquest imant tant maco del petit príncep... i diu així: " Si véns, per exemple, a les quatre de la tarda, des de les tres ja començaré a ser feliç."







És tant maca... i tan maco el llibre.. m'encanta.. Aquesta frase em fa reflexionar i deixar anar els meus pensaments amb què i quantes vegades soms feliços abans d'un aconteixement.....en el moment... i després d'ell....







bé, ha sigut un munt de anecdotes, viatges, escrits, memories, moments... però em despedeixo pels que em llegiu... no per sempre, sí per un temps... temps curtet. Molt aviat, el mes de març marxo a Irlanda a estudiar i practicar l'anglès... per aquests temps ja tindré un nou blog,un nou mon obert.







Mil gràcies a tots vosaltres per ser sempre aquí!





una abraçada molt càlida....





Elena

adreça del nou blog:

http://www.despresdelstrentanhihams.blogspot.com/

"en construcció"

2 comentarios:

Myr dijo...

looking forward for the new adventures ;)

pura vida!
tau taaaaau!

muas!

Elena dijo...

Sí noieta!!

Dsp del jny passat tot canviant...

tau taaauuuu jejejeee...

Ens veiem aviat...

però el namasté continua...la vida es bella...

petoooo