domingo, 25 de abril de 2010

OLOR D 'ESTIU.......


Asseguda veient les portes d’aquest nou estiu, em resisteixo a creure tot el que he perdut, em resisteixo a creure tot el que he guanyat, tot el que hem queda per viure...Ara mateix estic al vell mig del no res.

Aquest estiu serà diferent..... tot canviarà. Començo a olorar totes aquelles il·lusions,somnis i promeses.... tot es podrà fer realitat.... mica en mica.

De veritat que només de pensar –hi ... m’he enamorat... m’he enamorat de la llum dels dies eterns bora el mar, de les nits xafogoses parlant amb vosaltres de viatges i viatgets, de festes i festetes i de tot allò que ens arribarà. Cabells liles i de tots colors... de pastetes a l’hora del te, el bastó de quadres o de ratlles... multitud d’esperança amplia i de tots colors...

Nenes..... m’estic olorant l’estiu.... mmmmm

Madrid, Formentera, Mykonos... etc ,etc, etc ...........

6 comentarios:

Elena dijo...

Nenes poseu-vos les piles, que les meves estan al 100%. un petonas

AM dijo...

cabells liles? quins? d ki? kines idees...

AM dijo...

cabells liles? quind? de qui? KINES IDEES...

Elena dijo...

Els teu poder??????????????????????????????jejejejejeejejejej

Myr dijo...

esteu FATAL !!!!!!

summer time is here !!!!!!! (almost!) :)

formenteraaaaaaaaaaaaaaaaa, que venim !!!!!!!

Elena dijo...

Estamos más pallà q pacà! jejej a Gaudir.........

petonas