lunes, 15 de junio de 2009

TEMPESTA!




" Ella camina silenciosamente, pero..bajo ese aspecto tranquilo, es todo furia,..pura energía eléctrica....La mujer común.. es tan común...como una tormenta."

Judy Grahn



Ahir nit, et vaig tornar a veure... a sentir..., estaves a un dels meus somnis.
Aquest no va ser com els anteriors, aquest cop va ser diferent... no parlaves.. estimaves diferent, em vares agafar, et vas acostar i ja estava rodejada dels teus braços, em miraves, ballavem juntament al pas de la música, com em costa expressar el què sentia al tocar-te.. em miraves, estaves allà amb el teu rostre intacte i amb nous desitjos, però no vaig poder... aquest somni em va fer despertar..
Em sap greu... en tenia tantes ganes com tu!
pura calor, electricitat...química sexual.
l'estiu és molt llarg.. tal com la nit és molt llarga... je!



a per la pròxima LOVE PARTY....... això s'ha de repetir...
Els aires de Barcelona ens van renovar, ens van posar les piles, energia..... Això no es pot kedar així, hem de seguir.....

un petonet....







3 comentarios:

Myr dijo...

Nena, escrit de pell de gallina !!!!

La propera party està de camí !!!!!!!!! SHI SHI SHI !!!!

Elena dijo...

Sí, noieta, la noche me confunde.. jejeje

ja podem començar a posar data...

un petoooooo

Myr dijo...

18 de juliol ... ja començo a notar la xixa :)