viernes, 24 de abril de 2009

ELS PETITS DETALLS DE LA VIDA

Mil gràcies per aquest bon dia que m’ has donat! Què millor que et truquin de bon matí i et diguin: Em va fer molt il•lusió veure’t ahir! Noia això no te preu,ni venedora… te energía, valor, complicitat,amor,comprensió,afecte i mil sentiments amagats que de vegades brollen inesperadament.
Uf, és molt complicat argumentar tot el que sento, m’encantaria… Si m’ estimules les neurones com avui, estic perduda, pots fer de mi el què vulguis…. Em sorgeixen paraules, emocions, sensacions.. abstracte.. no els puc tocar, però si sentir.
Vull fer-me petitona per poder-me posar dins una butxaca i mirar des d’ aquest balcó.. ple de confeti.. confeti de color, amor, sentiments, euforia, tristesa, carinyo i realitat..
I parlant de la realitat, sóc molt realista.. massa de vegades.. El què mi em passa és que sóc una apasionada i accelerada.. sóc de les que em tiro a la piscina sense mirar s’hi ha aigua, però he après a base de batzegades….. i et puc dir que les millors receptes es cuinen lentament pq posar foc a tota marxa accelera el procés però també la combustió, o sigui q llavors tenim focs artificials “ són molt bonics però cremen”.
Hem de disfrutar la vida, com si fossin les últimes hores.. exprimir el suc cada segon i saber arronsar i deixar anar la corda, fer broma, posar les coses al límit i parar i tornar a començar…

La vida és un Joc! Diverteix-te.


Em passat molts de moments de tots colors, hem rigut, hem somiat, hem plorat.. però segueix siguent un plaer compartir los amb tu….

2 comentarios:

AM dijo...

Reina,
m´has arribat al cor. Quan t´he trucat ho feia pq ho sentia. Ja em coneixes: sóc capaç d fer mils d km per dir a algú el q m´importa, doncs com no hauria d dir-te q em va fer il.lusió veure´t, escoltar-te i compartir un moment amb tu?
Comparteixo amb tu el fet q la vida s´ha d viure al màxim, en cada moment i no ens hem d quedar a dins el q sentim. Sempre és millor compartir-ho. Pq a la vida no estem sols.
Un petó i gràcies per ser-hi també,

AM

Myr dijo...

Nenes, pell de gallina tot plegat !!!!