martes, 10 de febrero de 2009

MOLTES GRÀCIES!!!!!!!!!!



El diumenge em va arribar el regal famòs......

Les tres gats vam estar fent uns mojitos a caseta davant del foc i posant-nos al dia..

Moltes gràcies a tots.. Cristina, Albet, Xevi, Marc, Ma jose, Carles, Anna Mª i Violant. La cosa pot ser "apoteosica"

I tb moltes gràcies a la resta que vau venir al sopar... i merci pels respectius regals.. em va fer molta il.lusió.

Disfrutaré com una marrana..jejejee.. llàstima que no sigui un noi, l'Anna Mª em va assegurar que era una noia...grrrr

Quan acabi els examens tinc molt clar el què faré primer!! estrenar el vostre regal!.

2 comentarios:

David Caimel Rosell dijo...

Tu no pateixis, que si et fa pal perquè t'ho farà una noia, a mi no m'importa que sigui una noia, ja hi vaig jo :P

Elena dijo...

jejejjee.. no suposo q serà un gustasso igualment.. així q de moment me l kedo jo! jejeje.. però ja pensaré que és un noi... visca la imaginacióoooooooo