domingo, 28 de octubre de 2007


Com em va dir un vell amic meu una vegada "Diuen que els reis porten coses a la gent que és porta bé, de la mateixa manera que jo amb la gent que es porta bé amb mi, encara que només sigui en forma d' un petit detall...... " Jordi sempre recordaré el petit detall i com aquest la vida ens en dóna molts, aquest any un dels petits detalls que m' ha sigut obsequiat és estar a Sant Carlos de Bariloche. (observa la bonica foto q et portara molts de records)
Molts de musus a tots!

1 comentario:

ex koala mir dijo...

Ole ole, soc la primera a escriure al blog :)))) Welcome al món del blog! Que no et passi res !!!! jejeje

Bé, que sàpigues que ara ets TU la que em fas enveja (sana ????) .... una escapada a les terres sudaques és un dels meus somnis! I per les fotitos, veig que t´ho vas passar PIPA !!!!!!

Un petonàs!